loading...

دیجیتال مارکتینگ

علی بازدید : 48 چهارشنبه 24 مرداد 1397 زمان : 17:18 نظرات (0)


کمپین شبکه های اجتماعی مانند کارت بازی است؛ باید منتظر بهترین کارت بمانید تا بازی را ببرید. بله، در این دنیای به شدت رقابتی کسب و کار جهانی، بازاریابی شبکه های اجتماعی همانند کارت بازی در دست شما است تا در بازی کسب و کار برند شوید.

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی درباره چیست؟

تبلیغات در شبکه های اجتماعی تنها یک فعالیت نیست؛ سرمایه گذاری زمان و منابع ارزشمند است. مهم این است که استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را نه تنها برای پشتیبانی از کسب و کار خود، و افزایش مشتریان که برای اطلاع رسانی تفکران خود در مورد راه و روش های حضور بی نظیر خود در بازار آنلاین طراحی و توسعه دهید.  بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار ارزشمند و در عین حال در حال تغییر است. یک پست عالی با زمان بندی عالی می تواند پس از اینکه در میان اقشار مختلف مردم دست به دست شود هزاران بازدید کننده و دنبال کننده را به صفحه شما سرازیر کند. به همین ترتیب، یک خطا در درک یا آداب معاشرت می تواند به سرعت اکثر طرفداران وفادار شما را دلگیر و از شما دور کند و باعث شود که در فرآیندی بلند مدت برای بازیابی طرفداران خود درگیر شوید.

می دانید که 78% از کسب و کارها از آژانس های دیجیتال مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی خود کمک می گیرند که این نشان می دهد که سازمان ها به طور فزاینده ای در حال درک و شناخت قدرت شبکه های اجتماعی برای جذب شمار بیشتری از مشتریان است. خبر بد اینکه 83% از مشتریان گزارش های بدی از تجربه بازاریابی شبکه های اجتماعی ارائه داده اند. از روز اول، کاملاً روشن است که بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها بسیار حیاتی است، اما به حداکثر رساندن تأثیر کمپین شبکه های اجتماعی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

موج پایان ناپذیر بازاریابی شبکه های اجتماعی چالش پیش روی بازاریابان است. اکثر برندها همچنان درگیر مدیریت پیشگامی در این بازی هستند. برای برخی، این می تواند منکوب کننده باشد. طراحی یک استراتژی جایگذاری استراتژیک و در کنار هم نگه داشتن پلت فرم های موجود و تغییر و تحولات آن ها بسیار دشوار است. روندهای صنعتی لرزان به طور چشمگیری راه و روش کسب و کاری که ما در حال انجام آن هستیم را تغییر می دهد، چند اشتباه، حتی کوچک، کافی است تا کمپین شبکه های اجتماعی شما را دچار هرج و مرج کند. بنابراین، خیلی راحت می توان اشتباهاتی کرد که به سادگی تأثیرات مرگباری بر کمپین شبکه های اجتماعی و وجهه برند می گذارند، همچنین باید از خطاهای مرگباری آگاه بود که می توانند تمام پتانسیل رشد شما را نابود کنند.

کمپین شبکه های اجتماعی

کمپین شبکه های اجتماعی

اجازه دهید نگاهی به 10 اشتباه مرگباری داشته باشیم که می توانند کمپین شبکه های اجتماعی شما را نابود کنند.

  1. موجب رنجش خاطر و اذیت و آزار مخاطبان شدن

مشکل اصلی شبکه های اجتماعی این است که همه با دیدگاه ها و نقطه نظرات متفاوت می توانند این پلت فرم ها را دیده و مورد استفاده قرار دهند. مطالب آزار دهنده که به طور مرتب در این رسانه های قرار می گیرند می توانند تأثیری منفی بر روی برند بگذارند. بازاریابان شبکه های اجتماعی به طور عمد مطالب آزار دهنده برای مخاطبان هدف خود در شبکه های اجتماعی قرار نمی دهند. پست کردن یک مطلب آزار دهنده در نتیجه دو دلیل عمده صورت می گیرد. یکی اینکه مدیران شبکه های اجتماعی به اشتباه یک پست آزار دهنده را در رسانه قرار می دهند و دیگری اینکه به این موضوع باور ندارند که آن پست آزار دهنده است. در هر دو مورد، از این وضعیت می توان جلوگیری کرد. برای مثال، در مورد شرکت خطوط هوایی ایالات متحده، در سال 2014، در پاسخ به یک مشتری این شرکت عکسی را فرستاد که یک ساعت پس از آن متوجه اشتباه خود شد. بنابراین، با گوشت و پوست خود این درس را یاد بگیرید که همیشه مطمئن شوید که پیش از قرار دادن پست در شبکه چندین بار آن را به دقت بررسی کنید تا موجبات آزار و رنجش دیگران را فرآهم نکنید.

  1. روندهایی که بد تفسیر می شوند

روندهای شبکه های اجتماعی و فرهنگ هشتگ فرصتی سود آور برای برندها جهت سرمایه گذاری روی آن است. شما می توانید تنها با هشتگ مناسب و زمان درست برند خود را از سایه ها بیرون آورید. استفاده نادرست از روند می تواند وجهه برند شما را خراب کند، و به شما نشان خواهد داد که حتی نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. تفسیر نادرست از روندها و هشتگ ها همچنین می تواند در همان زمان گروه دیگری از افراد را برنجاند. برای مثال، سال گذشته، دیجیرنو پیتزا، با استفاده از هشتگ محبوب #WhyIStayed سعی کرد پیتزاهای خود را تبلیغ کند. این هشتگ به منظور بالا بردن آگاهی مردم در زمینه خشونت خانگی در ایالات متحده داغ شده بود. هرچند دیجیرنو پس از پی بردن به اشتباه خود به سرعت عذر خواهی کرد اما آسیب های بسیار جدی به وجهه و اعتبارش وارد شد.

  1. میانبر زدن

بازاریاب های شبکه های اجتماعی عجول و نا امید همیشه به دنبال جایگزین می روند. قانون کلی این است که به کارگیری هر تاکتیکی که باعث میانبر زدن می شود موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. آژانس های بازاریابی شبکه های اجتماعی هستند که تعداد مشخصی از دنبال کننده ها و رسیدن به نتایج سریع در مدت زمان کوتاه را برای شما تضمین می کنند. این زنگ خطری برای گوشزد کردن این موضوع به شما است که این آژانس در تاکتیک های کلاه مشکی یا اسپم مانند برای گرفتن ترافیک بیشتر استفاده می کند. پول دادن برای چنین راه های میانبری مثل این است که عمداً به توانایی و ظرفیت خود برای عرض اندام در الگوریتم های شبکه های اجتماعی صدمه وارد می کنید.

  1. دیوانه وار پست گذاشتن، از این و آن و خلاصه هر چیزی پست گذاشتن!

به طور مرتب پست گذاشتن لازم و ضروری است. در غیر این صورت، دنبال کننده های شما برند و شرکت شما را فراموش می کنند. به روز رسانی های منظم مانند هیزم ریختن در آتش است، اما دیوانه وار پست گذشتن به صورت روزانه باعث گر گرفتن آتش می شود و این برای شما خطرناک است. کاربران شبکه های اجتماعی به طور مرتب در معرض هزاران پست و پیغام در شبکه های اجتماعی قرار می گیرند. به طور سیل آسا فیدهای آن ها را پر کردن برای کاربران آزار دهنده است. تکرار و تناوب پست گذاری به نوع کانالی که شما مورد استفاده قرار می دهید بستگی دارد. برای مثال، 3 تا 4 پست در توئیتر کاملاً قابل قبول است، اما همین کار در لینکدین اسپم به شمار می آید.

کمپین شبکه های اجتماعی

کمپین شبکه های اجتماعی

  1. اگر راهش بیندازی، مشتری ها حتماً می آیند. 

تجربه کاربری دومین میدان نبرد رقابتی است. فقط سعی کنید تجربه کاربری مشتریان را بهبود دهید اما بدون گوش دادن به نظرات مشتریانتان، یکدفعه وارد دنیای آنلاین و شبکه های اجتماعی نشوید. سه ماه گذشته است، همه چیز ته کشیده است، اعداد در حال رکود هستند، و سطح تعامل به حدی نرسیده است که شما انتظار داشتید، بنابراین کشتی را با این نتیجه گیری ترک می کنید که شبکه های اجتماعی ایده خوبی نیست و به درد شما نمی خورد. تمام چیزی که شما بدان نیاز دارید یک استراتژی است، باید برنامه و تعهد به صبور بودن داشته باشید. در واقع،  کسب و کارهای اجتماعی عبارت است از متعهد شدن به ساختن روابط بلند مدت با مشتریان و ایجاد روابط جدید با مشتریان فعلی و جذب آن ها، و این کار زمان بر است.

  1. نبود حمایت از مصرف کننده

بر سر زبان ها افتادن نتیجه ای نیست که در حال رخ دادن است. در قلمرو بازاریابی، به یاد داشته باشید که طرفداران خیالی هستند و این فروش است که عقلانی و واقعی است. 90% برندها در شبکه های اجتماعی حضور دارند اما 37% از برندهای موفق واقعاً به دنبال این حرف می روند که خدمات مشتری یک حوزه یا بخش نیست. خدمات مشتری فعالیتی بی پایان، بی وقفه، مداوم، و دلسوزانه است. وقتی نوبت به بازاریابی می رسد، اکثر برندها جوهره گوش دادن به اجتماع برای هدایت برند به سمت موفقیت را نادیده می گیرند. گوش دادن به اجتماع یک استراتژی بازاریابی مستقیم است. نبود حمایت از مصرف کننده یا گوش دادن به اجتماع مرگبار است زیرا بازخورد اجتماعی عبارت است از نمود اجتماعی برند. بازاریابی شبکه های اجتماعی با منطق حمایت از مصرف کننده به تصویر کشیدن واقعیت در رسانه های جمعی را اداره می کند. شاکیان و منزجران منبع تولید ایده برای برند شما هستند. جوامعی را حمایت کنید که در آن مشتریان می توانند به بحث و بررسی موضوعاتی بپردازند که حرف دلشان است.

  1. پی ریزی استراتژی با برنامه ریزی های ضعیف

کمپین شبکه های اجتماعی بدون داشتن استراتژی مانند این است که بی هدف به این سو و آن سو پرسه می زنید. کاملاً زمان و منابع شما را هدر می دهد. برندها بازاریابی را بدون در نظر گرفتن اهداف، مخاطبان هدف و نیازهای آنان شروع می کنند. با این وجود، برای بسیاری از برندها، بازاریابی شبکه اجتماعی ناچیز شمرده می شود. صاحبان کسب و کار و حرفه ای های بازاریابی مرتباً با شبکه های اجتماعی به عنوان فکر دوم یا هوسی در بازاریابی برخورد می کنند. نداشتن یک استراتژی موثر بدین معنا است که تلاش های شبکه های اجتماعی خود را برای ناکام ماندن و شکست طراحی می کنید. اگر برنامه موثری ندارید، تضاد هدف به وجود خواهد آمد و کمپین شبکه های اجتماعی شما با شکست مواجه خواهد شد.

  1. تمرکز بر روی کانال های بسیار زیاد

شبکه های اجتماعی جدید هر ساله به دنیای آنلاین وارد می شوند، اما برای کسب و کار شما لازم نیست که بر روی تمامی کانال ها تمرکز کنید. پی بردن به اینکه کدام پلت فرم بازاریابی شبکه های اجتماعی به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای شما است و همچنین پی بردن به اینکه از کجا بازاریابی شبکه های اجتماعی را شروع کنید معضلی در کسب و کار است. این کار نیازمند کار و تلاش است زیرا با این کار می توانید زمان و منابع خود را نجات دهید. بسیاری از سازمان ها در شناسایی پلت فرم هایی که بهترین نتایج را برای آن ها به ارمغان می آورند و همچنین در شناسایی اینکه زمان و منابع خود را در کجا سرمایه گذاری کنند تا بهترین نتایج را به دست آورند ناکام می مانند. هیچ راه حل یا استراتژی استانداردی وجود ندارد که متناسب با همه کسب و کارها باشد، اما تمرکز روی پلت فرمهایی که بتوانند بازده سود مستقیمی داشته باشند برای سلامت کسب و کار شما خوب است. از شم اقتصادی خود برای تعیین اینکه کدام پلت فرم برای کسب و کار شما مناسب است استفاده کنید.

  1. استفاده از پیامی یکسان برای تمامی پلت فرم های رسانه اجتماعی

پست گذاری متقابل راهی سریع و آسان برای به اشتراک گذاشتن یک پست در چندین کانال است. گذاشتن همه تخم مرغ هایتان در چنین سبدی تاکتیک بازاریابی خوبی نیست. پست کردن پیامی یکسان در تمامی پلت فرم های شبکه های اجتماعی با مشکلاتی همراه است. معرفی کسب و کار خود به مخاطبان مناسب حائز اهمیت است زیرا پلت فرم های مختلف ویژگی ها و مخاطبان مختلفی دارند. پست کردن مطلبی یکسان در پلت فرم های مختلف تنبلی شما را می رساند. اگر مطلب یکسانی را در تمامی کانال ها به اشتراک بگذارید، هیچ امتیاز یا بهانه ای برای دنبال کنندگان شما وجود ندارد که شما را در شبکه های مختلف دنبال کنند. بنابراین، بسیار مهم است که پست های خود را سفارشی کنید تا مشتریان خود را تشویق کنید که شما را در پلت فرم های مختلف دنبال کنند.

10- واکنش بدون فکر به فن آوری جدید

واکنش نداشتن به آخرین روندها در شبکه های اجتماعی چیز خوبی نیست. پیش از آنکه چیزی را عملی کنید، بسیار مهم است که از داشتن نقشه و آگاهی اطمینان حاصل کنید. در حوزه رسانه های اجتماعی، ابزارها و تکنیک های جدید همیشه پدیدار می شوند. برای بازاریاب ها یاد نگرفتن این برنامه های جدید در عرض چند روز چالش بر انگیز است، اما آنها نیز باید تصمیم های آگاهانه بگیرند. با اختصاص کمی وقت ابزارهای جدید را بررسی کنید. کار با آخرین پلت فرم های فن آوری سرگرم کننده است و به برند شما شادابی و تازگی می بخشد.

علی بازدید : 42 چهارشنبه 24 مرداد 1397 زمان : 17:16 نظرات (0)

 


 

بازاریابی آنلاین و آفلاین

امروزه صاحبان کسب و کارهای مختلف برای رقابت در بازار، از راه های مختلف بازاریابی آنلاین و آفلاین استفاده می نمایند. یازاریابی سنتی یا آفلاین یکی از روش های جلب مشتری است که سال ها میان کسب و کارها رواج داشته و هنوز نیز در کنار بازاریابی های جدید مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع بازاریابی که از روش های قدیمی برای جذب مشتری استفاده می گردد، مشکلاتی برای صاحبان کسب و کار ایجاد می نماید که همین موضوع باعث ایجاد بازاریابی جدیدی با نام دیجیتال مارکتینگشده است. بازاریابی سنتی به دلیل مخاطب قرار دادن همه مردم و هدفمند نبودن تبلیغات، دارای بازده بالایی نمی باشد و هزینه سرباری زیادی را به نسبت یقیه بازاریابی ها به همراه دارد. در مقابل در دنیای دیجیتال مارکتینگ، با طراحی سایت  می توان در دنیای آنلاین به تبلیغ کسب و کار خود از طریق بهینه سازی سایت در اصفهان بپردازید و موجب پیشرفت در کسب و کار خود شوید. در این نوع بازاریابی بر خلاف بازاریابی سنتی، مخاطبان به صورت هدفمند انتخاب می شوند و از این رو بازده بالاتری به همراه خواهد داشت. کافی ست در بازاریابی آنلاین، صاحبان کسب و کار با استفاده از روش های مشاور کسب و کار های اینترنتی، تبلیغات در گوگل adwords،سئو سایت  ، سفارش نریشن و طراحی سایت گرافیکی به بیشتر دیده شدن سایت خود کمک کرده و به این ترتیب رتبه بالاتری در نتایج موتورهای جستجو کسب نمایند. از این رو این بازاریابی دارای هزینه به مراتب کمتری نسبت به بازاریابی سنتی خواهد بود. اما نکته ای که باید صاحبان کسب و کار به آن دقت نمایند فاصله ای است که امروزه بین بازاریابی آنلاین و آفلاین افتاده و سازمان ها سعی در استفاده آن ها به صورت جداگانه دارند. در حالی که به این افراد توصیه می گردد تا شکاف بین این دو بازاریابی را برداشته و به این ترتیب اثر متقابل آن ها را مشاهده نمایند. صاحبان کسب و کار برای بازاریابی باید از استراتژی هایی استفاده نمایند که بازارایابی آنلاین و آفلاین به صورت تلفیقی در آن ها استفاده شده و به این ترتیب بتوانند موثر تر برند خود را تبلیغ نمایند.

 

راه های برداشتن شکاف بین بازاریابی آنلاین و آفلاین

 

پست الکترونیک و نامه

بسیاری از صاحبان کسب و کارها برای تبلیغ خدمات جدید یا محصولاتشان، برای مشتریان و مخاطبان خود سعی در ارسال نامه مستقیم دارند. در این نوع بازاریابی مستقیم ممکن است عده ای از مخاطبان جذب برند شما نشده و از این رو باید از روش های آنلاین به منظور یادآوری به آن ها استفاده نمود. ارسال انبوه ایمیل و تبلیغات در شبکه های اجتماعی  که امروزه به دلیل مورد مخاطب قرار دادن جمع کثیری از بازار هدف مورد توجه قرار گرفته، می تواند در این امر به افراد کمک نماید. در این نوع بازاریابی کافی ست که پایگاه داده ای از ایمیل مخاطبان جمع آوری شده و سپس با ارسال ایمیل، به این کاربران تبلیغات شما یادآوری گردد. در طراحی این ایمیل ها باید دقت کافی به خرج داده شود، زیرا این نوع بازاریابی می تواند آزاردهنده نیز باشد. طراحان این ایمیل ها باید بتوانند به صورت مختصر و با استفاده از جنبه های بصری، مخاطبان را در اولین نگاه به سمت برند خود بکشانند. پس با این روش می توان شکاف بین بازاریابی آنلاین و آفلاین را تا حدودی رفع نمود و از این دو روش به صورت تکمیلی استفاده کرد. به عنوان مثال، بانک ها می توانند برای مشتریان خود که دارای حساب هستند، نامه مستقیمی مبنی بر ارائه خدمات ویژه ارسال نمایند تا به این مشتریان اطلاع رسانی داشته باشند. از میان این مشتریان، ممکن است بعضی از افراد برای داشتن این خدمات مراجعه ای نداشته باشند، پس بهتر است که بانک از بازارایابی ایملیی برای یادآوری استفاده نموده تا به این ترتیب ایجاد مزاحمت برای افراد نیز نگردد.

الگوی رفتاری مشتریان

برند ها می توانند برای کم کردن شکاف بین بازاریابی آنلاین و آفلاین از روش های دیگر نیز استفاده نمایند. یکی از این روش ها می تواند پرسش در مورد الگوی رفتاری مشتری و سپس ارسال پیشنهادات ویژه بر حسب این الگوی رفتاری باشد. به عنوان مثال، آژانس های هواپیمایی می توانند مشتریان خود را آنالیز کرده و یک الگوی رفتاری از مسافرت های این مشتریان به دست آورند. به این ترتیب می توان متوجه شد که بیشترین درخواست این مشتریان برای سفر به کدام مناطق است و با استفاده از این درخواست ها، پیشنهادات ویژه از طریق بازاریابی آنلاین به صورت مستقیم به آن ها از طریق ساخت موشن گرافیک و ویدئو مارکتینگ  واشتراک گذاری درسامانه های طراحی خبرنامه ارسال گردد. مثلا فردی که به اروپا زیاد سفر می کند، مطمئنا از خدمات ویژه برای سفر به اروپا استقبال خواهد کرد. پس آژانس هواپیمایی می تواند با ارسال و ساخت صفحه فرود پیشنهاد ویژه تورهای اروپایی نظر این مشتری را به احتمال زیاد به خود جذب نمایید. این اطلاع رسانی می تواند از طریق ایمیل، پیامک و یا پیغام خصوصی آنلاین صورت پذیرد.

استفاده از آدرس سایت در تبلیغات

وب سایت بهترین مکان برای تبلیغ برند صاحبان کسب و کار به صورت جامع و کامل می باشد. این وب سایت ها با داشتن اطلاعات کامل از خدمات و محصولات برندها می تواند به آگاه سازی مردم بسیار کمک نماید. حال اگر صاحبان برندها این وب سایت را در قسمت های مختلف تبلیغ نمایند به راحتی می توانند مخاطبان را به سمت بازدید از سایت بکشانند. قرار دادن آدرس وب سایت در تبلیغات روی بیلبوردها یا آگهی های تبلیغاتی به بیشتر دیده شدن نام سایت کمک خواهد کرد. علاوه بر اینکه می توان آدرس سایت را در دنیای آفلاین تبلیغ نمود، می توان در شبکه های اجتماعی مرتبط با برند این سایت را معرفی کرد. به عنوان مثال، همان طور که در مقاله تبلیغات در اینستاگرام به منظور برندسازیگفته شد، می توان در صفحه اینستاگرام خود در قسمت بیو آدرس سایت را قرار داده تا به این ترتیب مشتریان برای داشتن اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایند.

ادغام تکنولوژی های مختلف

طراحان سایت می توانند از طریق مشاور دیجیتال مارکتینگ ، سیستم مدیریت پروژه ،نرم افزار مدیریت پروژه انلاین برای پیگیری مخاطبانی که وارد سایت شده اند و از خدمات و یا محصولات دیدن کرده اند، از تکنولوژی های مختلفی استفاده نموده تا باز هم با آن ها در ارتباط باشند. به عنوان مثال، فیسبوک با استفاده از تکنولوژی هایی نظیر اسکوئر و مارکتو، می تواند کاربرانی که از یک تبلیغ دیدن کرده اند را شناسایی کرده و در صورتی که روی آن تبلیغ کلیک نکرده اند، برای آن ها به صورت منظم این تبلیغ را ارسال نموده و یا در صفحه کاربری آن ها ظاهر نمایند. این تلفیق بازاریابی آنلاین و آفلاین می تواند به برندها در بیشتر دیده شدن کمک نموده و ردیابی مخاطبان را آسان نماید.

علی بازدید : 80 چهارشنبه 24 مرداد 1397 زمان : 17:16 نظرات (0)

 


 

وفادارسازی مشتریان

امروزه با ورود دیجیتال مارکتینگبه کسب و کارهای مختلف برای تبلیغ برند آن ها، اهمیت استفاده از استراتژی های ساختار یافته بالا رفته است. در تمامی این استراتژی ها هدف مورد مخاطب قرار دادن گروه بزرگی از افراد و تبدیل مشتریان عادی به وفادار می باشد. همه صاحبان کسب و کار می دانند که با تبدیل مخاطبان به مشتری های دائمی، می توانند برای تبلیغ برند خود نیز از آنها استفاده نمایند. امروزه برند های معروف با ایجاد روش های مختلفی از جمله امتیازدهی، ایجاد خدمات ویژه برای مشتریان و روش های نوین دیگر سعی می کنند رضایت مشتریان را جلب نموده و از این جلب رضایت در جهت جذب مخاطبان بیشتر استفاده نمایند. هنگامی که مخاطب عادی تعداد مشتریان دائمی شما را می بیند، نا خود آگاه به برند شما اعتماد کرده و با تکیه بر نظر مشتریان دائمی، به سمت برند شما کشانده می شود. در نظر داشته باشید که اطمینان ایجاد شده از سمت افراد یکی از بهترین روش ها برای کشاندن بقیه افراد به سمت کسب و کار شما می باشد. در بازار کسب و کار، روش های متعددی برای داشتن برنامه وفادارسازی مشتریان وجود دارد که هر یک از آن ها و یا تلفیق آن ها به رونق کسب و کار شما می تواند بیشترین کمک را کند. در کنار داشتن برنامه های وفادارسازی، صاحبان کسب و کار باید در طراحی سایتدر اصفهان خود بسیار دقت نمایند که روش هایی که باعث آزرده شدن مشتریان می گردد را به کلی حذف نمایند. درست است که خدمات بهینه سازی سایت  و سئو در اصفهان و  تعرفه تبلیغات در گوگلباعث می گردد مخاطبان بیشتری به سمت شما کشیده شوند، اما با داشتن سایتی آزار دهنده به راحتی مشتریان از برند شما گذشته و نه تنها به مشتری وفادار تبدیل نخواهند شد، بلکه ممکن است تبلیغاتی سو برای برند شما داشته باشند. در ادامه بدترین مواردی که ممکن است برنامه های وفادارای برندی را مختل نماید به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

 

روش های دل آزردگی برنامه وفادارسازی برای مشتریان

 

ساخت حساب کاربری

یکی از روش هایی که امروزه تقریبا در همه سایت ها به منظور گرد آوری اطلاعات کاربران مورد استفاده قرار می دهند، استفاده از فرم کاربری می باشد. صاحبان کسب و کار به منظور داشتن پایگاه داده ای از اطلاعات کاربران، از روش های مختلفی برای جلب رضایت مشتری به منظور پر کردن فرم عضویت استفاده می نمایند. اما اگر مشتری وارد سمت عضویت شده و با پروسه ای سنگین و طولانی مواجه شود، مسلما تمامی این تلاش ها بی فایده خواهد بود. پس طراحان سایت باشد بسیار دقت نمایند که این فرم ها باید به صورت مختصر و مفید طراحی شوند و فقط اطلاعات لازم از مخاطبان گرفته شود. حتما باید در این فرم ها راهنمایی برای کاربران قرار داده شود تا سوالات پرسیده شده باعث سردرگمی کاربران نگردد. از جمله اطلاعات مهمی که می توان در فرم های عضویت از کاربران پرسید، نام کاربری، ایمیل کاربر و شهر محل سکونت او می باشد. برای کسب و کارهای مختلف ممکن است سوالات دیگر نیز مورد اهیمت باشد، اما همه آن ها باید در نظر بگیرند تا می توان این پرسش ها را کوتاه نمود تا کاربر سریع این مرحله را طی نماید.

امتیاز دهی

در برنامه های وفادارسازی مشتریان یکی دیگر از روش های استفاده شده امتیاز دهی به وسیله بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ می باشد. اگر از روش امتیازدهی برای جلب مخاطبان بیشتر استفاده می نمایید، سعی کنید با گذاشتن قوانین پیچیده این پروسه را سخت نکنید. یکی از عواملی که باعث می شود مخاطبان به سمت امتیازدهی کشیده شوند، راحتی این پروسه می باشد. بر این اساس حتما یک صفحه از وب سایت خود را با بیان جذاب برای برنامه باشگاه مشتریان وفادار برندتان اختصاص دهید.

تجربه کاربری

امروزه به دلیل کمبود وقت در بین کاربران، آن ها تمایل دارند تا هر چه سریع تر با جستجویی ساده به هدف خود دست یابند. همچنین با بالا رفتن نرخ جستجو توسط گوشی های همراه، سهولت دسترسی به اطلاعات از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. برای این منظور طراحان سایت باید سایتی ایجاد کنند که در آن خدماتی مانند طراحی خبرنامه ایمیلی ، گرافیک وب و مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت واضح بیان شده باشد و کاربر با استفاده از دسته بندی های سازمان یافته در سایت به راحتی به هدف خود برسد. همچنین این طراحی ها باید به صورت واکنشگرا انجام گیرد تا کاربر با کوچک شدن صفحه نمایش اذیت نشود. برای مثال می توانید به سایت مهدی صادقی مراجعه کنید.اگر بتوانید سایتی تحویل دهید که کاربر به راحتی به خواسته های خود دست یابد، در راستای برنامه وفادارسازی این مشتری گامی موثر برداشته اید.

حق انتخاب برای مشتری

از روش هایی که امروزه برای ترغیب کاربران مورد استفاده قرار می گیرد، درج پیشنهادات ویژه به صورت ساخت تیزر تبلیغاتی ،  سفارش نریشن ،  طراحی landing page و ساخت موشن ،سیستم مدیریت پروژه انلاین ،نرم افزار مدیریت پروژه  و  ارائه خدمات رایگان به مشتریان می باشد. در هنگام درج این امتیاز دهی به مشتری، باید دقت داشته باشید که مشتری نیز حق انتخاب داشته باشد و بتواند از بین چندین پیشنهاد ویژه بهترین انتخاب را برای خود داشته باشد. این احترام به نظر کاربران باعث می گردد که آن ها به تدریج به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل گردند و حس اعتمادی برای آن ها ایجاد شود.

درج امتیاز های ویژه

در همه امور، داشتن روالی یکنواخت با گذر زمان خسته کننده خواهد بود. این موضوع نیز باید در برنامه وفاداری مشتریان مد نظر قرار داده شود. اگر همیشه از یک روال امتیازدهی به مشتریان استفاده نمایید و تنوعی در کار نباشد، به مرور با ریزش مشتری مواجه خواهید شد. پس سعی کنید همیشه چیزهای جدید برای ارائه داشته باشید تا بتوانید کاربر را به سمت خود بکشانید. ایجاد تنوع نیز باید دارای استراتژی های سازمان یافته باشد. حتما با فکر و برنامه ریزی تغییرات را انجام داده تا خلف وعده ایجاد نشود و اعتماد کاربر از بین نرود.

در نهایت، سعی کنید که در قدم اول راحتی کاربر را در همه قسمت های سایت در نظر داشته باشید تا کاربران با کم ترین صرف وقت نیازهای خود را بر آورده نمایند. در کنار این راحتی، باید از اموری که کاربران را به ذوق و هیجان می آورد نیز استفاده نمود تا آن ها را به مرور به مشتریان دائمی تبدیل کرد. در نظر داشته باشید که همین مشتریان می توانند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم باعث جذب افراد بیشتر به سمت برند شما شوند.

 

 

علی بازدید : 129 چهارشنبه 24 مرداد 1397 زمان : 17:14 نظرات (0)


با ورود  دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از موثرترین روش های بازاریابی، صاحبان کسب و کارها تمایل به استفاده از بستر اینترنت به منظور تبلیغات  در گوگل ادوردزخود دارند. این بازاریابی به کسب و کارها کمک می نماید که با استفاده از شبکه های مجازی، برند خود را بیشتر در معرض دید قرار دهند و به این ترتیب شانس دیده شدن خود را بالا برند. برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ لازم است در قدم اول به یک شرکت طراحی سایت در اصفهان مراجعه نمایید که معمولا این شرک ها با انجام مشاوره دیجیتال مارکتینگ شما را به بهترین شکل ممکن وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ خواهند نمود . این سایت باید از نظر سئو سایت در اصفهان به گونه ای طراحی شود که علاوه بر داشتن زیبایی های بصری ، گرافیک وب مناسب ودارای امکانات ویژه متناسب با کسب و کار مورد نظر شما  محتواهایی غنی داشته  باشد . این سایت باید به گونه ای باشد که به سهولت دسترسی کاربران کمک نموده و در کم ترین زمان ممکن به آن ها در رسیدن به اهداف و نیازهایشان یاری رساند. طراحی سایت در اصفهان جامع و مفید متناسب با کسب و کار شما نیاز به مقدماتی دارد که با رعایت کردن آن ها می توان از پربازدید شدن سایت خود اطمینان حاصل نمود. یکی از اصولی ترین مقدمات لازم برای طراحی سایت و خدمات seo، بررسی بازار هدف و سایت رقبا به منظور آشنا شدن با نیازها و اهداف مورد نیاز می باشد. این کار به طراحان کمک می نماید از طریق به کار گیری خدماتی مانند ارسال ایمیل ابوه ،تبلیغات ویدئویی  ،تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام ،سایت مدیریت پروژه،خدمات سئو ،ساخت تیزر تبلیغاتی، مدیریت پروژه انلاین، تبلیغ در گوگل ، سفارش نریشن ، مشاور بازاریابی اینترنتی ،طراحی سایت و طراحی صفحه فرود ،قابلیت هایی در سایت ایجاد نمایند که باعث بازدید از یک سایت بیشتر شود از طرفی با بررسی سایت رقبا می توان با نقاط ضعف آن ها آشنا شده و به عنوان نقاط قوت خود استفاده نمود. این ارزیابی به طراحان سایت کمک می نماید که بتوانند در بازار رقابتی به سرعت پیشی گرفته و نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب نمایند.

روش های طراحی سایتی موثر

 

ساده بودن طراحی

به یاد داشته باشید کسانی که به سایت شما سر می زنند، به دلیل ظاهر سایت شما نیست و فقط به دنبال رفع نیازهای خود در کوتاه ترین زمان ممکن هستند. خود سعی کنید تا می توانید سادگی و زیبایی گرافیک وب را رعایت کرده و بخش های غیر ضروری را از آن حذف نمایید. این کار به کاربران کمک می نماید که بتوانند راحت تر خواسته های خود را در سایت شما رفع نمایند. توصیه می گردد از رنگ بندی های متناسب با کسب و کار خود در طراحی سایت استفاده نمایید و در انتخاب رنگ بندی و چیدمان سایت خود دقت لازم را به خرج داده تا محتویات سایت شما خوانایی خود را از دست ندهند. سعی کنید مطالب موجود در سایت شما باعث افزایش بازدید آن گردند.همچنین می توانید با طراحی خبرنامه الکترونیکی در سایت خود نظر کاربران را به سوی سایت خود جلب نمایید. .

دسته بندی های صحیح سایت

طراحان سایت همیشه برای دسترسی آسان به قسمت های مختلف سایت سعی در ایجاد دسته بندی های مختلف می نمایند. این دسته بندی ها می تواند در منوها و در قسمت بدنه اصلی سایت صورت پذیرید. دسته بندی موجود در منوها بر اساس ویژگی های مشترک هر دسته باعث می گردد که کاربر به آسانی بتواند به قسمت مورد نظر خود هدایت گردد. قسمت های مختلفی که در بدنه سایت قرار داده می شوند نیز می توانند به صورت سازمان یافته دسته بندی گردند. در این دسته بندی سعی کنید مطالبی که می خواهید در معرض دید باشند را در قسمت های بالایی صفحه جای دهید و برای هر قسمت عنوانی با سبک متفاوت قرار دهید. این چیدمان به شما کمک می نماید تا نظر مشتریان را به قسمت های مختلف جلب نمایید و طراحی سایت خلاقانه داشته باشید.

استفاده از ساختارهای متفاوت

سعی کنید در بخش های مختلف سایت خود از ساختار ها و رنگ بندی های متفاوتی استفاده نمایید. برای مثال صفحه فرود و صفحه محصولات خود را از هم متمایز نمایید تا به این ترتیب مشتری با دیدن طراحی یکسان در بعضی صفحات متوجه کاربرد یکسان آن ها شود. این روش علاوه بر دادن آگاهی به مخاطبان، باعث می گردد سایت ما یکنواخت نبوده و باعث خستگی کاربران نگردد. تنوع در داشتن ساختارهای مختلف به کابران انگیزه های لازم به منظور گشت و گذار در سایت شما را خواهد داد.

طراحی ریسپانسیو

یکی از موضوعاتی که امروزه در دنیای دیجیتال بسیار حائز اهمیت است، استفاده از گوشی های همراه به منظور اتصال به اینترنت می باشد. این موضوع سبب گردیده تا طراحان سایت با انجام خدمات  مشاوره دیجیتال مارکتینگ طراحی های متفاوتی برای دستگاه های الکترونیکی مختلف ارائه دهند. ریسپانسیو بودن سایت شما علاوه بر اینکه به شما کمک خواهد کرد باعث سهولت دسترسی به سایت شما در انواع اندازه های صفحه نمایش خواهد بود و به این ترتیب کاربران می توانند به راحتی و با وضوح بالا به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشند.

پیروی از رسوم طراحی سایت

هنگامی که طراحی سایت به عنوان روشی نوین برای بازاریابی ،بازاریابی در شبکه های اجتماعیمورد استفاده قرار گرفت، دارای چیدمانی مشخص برای قسمت های مختلف آن بود. این چیدمان به مرور زمان به صورت رسمی در طراحی سایت در آمد و از آن به بعد اکثر طراحان سعی در رعایت کردن این اصول به دلیل عادت کردن چشم کاربران به آنها نموده اند. اما در بعضی مواقع، طراحان سعی در به هم زدن چیدمان و ایجاد خلاقیت در طراحی می کنند. این موضوع باعث می گردد که کاربران با ورود به سایت شما گیج شده و به سرعت از سایت شما خسته شوند. به یاد داشته باشید تنوع و خلاقیت را در دیگر قسمت های سایت خود به کار برید و قسمت های اصلی مانند منوها، مکان لوگو، فوتر و تغییر رنگ لینک ها هنگام اشاره موس روی آن ها را طبق اصول پیش بروید.

.

بالا بردن اعتبار سایت

 

علاوه بر روش های بهینه سازی سایت طراحان باید برای افزایش اعتبار سایت خود از روش های دیگر در طراحی استفاده نمایند. قرار دادن صفحه تماس با ما با اطلاعات کامل تماس، ثبت محل کسب و کار در گوگل مپ و درج مطالب مطابق با کیفیت خدمات و محصولات شما می تواند به افزایش اعتبار شما در میان مخاطبان کمک شایانی نماید.

 

علی بازدید : 77 چهارشنبه 24 مرداد 1397 زمان : 17:13 نظرات (0)

 

 

 افزایش بازدید و درآمد سایت

 

در دنیای سرعت و تکنولوژی، خرید در پاساژ ها و فروشگاهها و صرف هزینه و زمان زیاد برای گشت وگذاردر مراکز خرید معنایی ندارد .حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که دیجیتال مارکتینگ  چیست؟راه حل  بزرگ و پایدار بازار یابی دیجیتالی همین دیجیتال مارکتینگ است که  جایگزین مناسبی به جای خرید های سنتی خواهد بود.

حال این سوال پیش می آید که چگونه می توان با این فضای رقابتی ، وب سایت خود را هر چه بهتر در معرض دید کاربران قرار دهیم؟پاسخ شما استفاده از خدمات تبلیغات در گوگل و یا استفاده از خدمات سئو سایت است.

افزایش بازدید سایت یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت ها و وبمستران میباشد. روش های بسیاری برای افزایش بازدید سایت وجود دارد ، اما ما قصد داریم یکی از موثرترین روش ها و خدمات افزایش بازدید سایت به شما معرفی کنیم  .

موتورهای جست و جو با استانداردها و ترفند های خاص خود می تواند شما را در این فضای رقابتی با استفاده از سئو اصفهان پیشتاز کند. سئو و بهینه سازی سایت فرایندی است که در راستای خدمت رسانی بهتر به کاربران سایت با تلاش مداوم و با استراتژی های قدرتمند و بروز بازدید کنندگان موثر را به سایت شما دعوت خواهد کرد .

 

یکی از مهمترین ویژگی های سئو سایت و ساخت موشن  افزایش بازدید سایت و تبدیل آن به درآمدزایی بلند مدت و پایدار است که توسط کارشناسان متخصص سئو فراهم خواهد شد.

بهینه سازی موتورهای جست و جو را می توان در دو بخش سئوی داخلی سایت و سئوی خارجی سایت قرار داد. از موارد بهینه سازی داخلی سایت می توان به سیستم ایجاد و تحلیل کلمات کلیدی هدف ، ایجاد و تحلیل عنوان ها و توضیحات هدف ، مدیریت و تنظیم مطالب دو برابر دقیق تر از حالت معمول، بهینه سازی تگ های H1 و H2و به طور کلی بهبود ساختار سایت جهت کسب اعتماد و اعتبار از سمت موتورهای جستجو اشاره کرد و از خدمات بهینه سازی خارجی سایت می توان خدماتی همچون تبلیغات کلیکی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، تولید محتوا / مقاله نویسی ، طراحی سایت اصفهان ،مشاور تبلیغات اینترنتی، ایجاد لینک،بازاریابی ایمیلی ، ارائه مقاله و بازاریابی از طریق مقالات،بازاریابی ویدئویی ،مشاور دیجیتال مارکتینگ، معرفی سایت به موتورهای جستجو،سامانه مدیریت پروژه ، خدمات گویندگی و بازاریابی شبکه های اجتماعی را نام برد.

سئو تضمینی سایت

استفاده از استراتژی صحیح در سئو می تواند به بهبود موقعیت وب سایت در نقاط مهمی مانند فرآیند تبدیل بازدیدکننده به مشتری و انجام فرآیند خرید در سایت کمک کند. البته انتخاب استراتژی ها کار آسانی نیست و بهتر آن است که این کار را به سئوکاران حرفه ای بسپارید.

 

در صورتی که تمایزی با رقبا در طراحی سایت و سئو وجود نداشته باشد ، پشت سر گذاشتن آنها و حرکت در مسیر موفقیت دشوار خواهد شد. انجام طراحی سایت و سئو تضمینی یکی از تخصصی ترین خدمات آژانس دیجیتال  می باشد. به یاد داشته باشید طراحی سایت در اصفهان ، بدون خدمات سئو و طراحی سایت گرافیکی هیچ نقشی در جذب بازدیدکنندگان و مشتریان و مهم تر از آن  تاثیری در افزایش درامد تجارت شما نخواهد داشت .

درحقیقت یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با ارائه بهترینخدمات ساخت لندینگ پیج  کشور در تمامی خدمات حوزه های دیجیتال مارکتینگ از جمله خدمات طراحی سایت ، مشاور دیجیتال مارکتینگ ، طراحی گرافیک وب ، طراحی خبرنامه ایمیلی، ساخت موشن گرافیک ،تبلیغات در گوگل،ایمیل مارکتینگ، راه اندازی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویدیویی یا ویدئو مارکتینگ ، ارسال ایمیل انبوهبه صورت انحصاری فعالیت می نماید که در سریعترین زمان ممکن باعث پیشرفت یک کسب وکار اینترنتی خواهد شد.

 

علی بازدید : 61 چهارشنبه 24 مرداد 1397 زمان : 17:11 نظرات (0)


موسسه وکالت با بهترین وکیل در اصفهان ارزیابی اولیه حقوقی ، مشکل مراجعین را بررسی کامل نموده و در صورتی که امکان انجام وکالت وجود نداشته باشد از گرفتن پرونده صرف نظر نموده و از اتلاف هزینه و وقت مراجعین جلوگیری می نماید که این نشان دهنده وجدان کاری و رعایت حال مراجعین محترم می باشد .

موسسه حقوقی در اصفهان با مدیریت وکیل پایه یک دادگستری به شما کمک می نماید که مناسبات اجتماعی تان به درستی تنظیم و در امور حقوقی ، کیفری ، خانوادگی کیفری ، تجاری ، ارثی ، اداری بهترین مشاوره وکالت در اصفهان را اخذ نمایید  همچنین با ارائه راه کارهای مناسب از وقوع خطر بر علیه شما پیش گیری شود شایان ذکر است چنانچه پس از ایجاد خطر و ضرر به ما مراجعه نمودید تلاش می نماییم برای خروج شما از وضعیت پیش آمد مناسب ترین راه را انتخاب نماییم . موسسه وکالت با حضور وکیل پایه 1 در اصفهان به عنوان برترین وکیل در اصفهان آماده پذیرش وکالت در زمینه کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده، ثبتی ، معاملات ، بیمه ، اداره کار ، دیوان عدالت اداری ، تعزیرات ، شهرداری ، تجارتی ، ارث ، مالیات می باشد و با توجه به پیچدگی و گستردگی قوانین و تغییرات و تحولات احتمالی در قوانین اطلاع و آگاهی به روز از قواعد و مقررات قانونی برای پیش برد اهداف و تلاش برای تضمین منافع و جلوگیری از تضییع حقوق لازم و ضروری است حتماً اشخاص غیر متخصص از دانش کافی برای طرح این دعاوی یا دفاع در برابر آن ها برخوردار نیستند و این جهالت می تواند سبب بروز خسارات جبران ناپذیری شود آشنایی با مباحث ذکر شده  تنها از طریق مشاوره با وکیل دادگستری اصفهان با کارشناسان و وکلای آشنا به  قوانین حقوقی امکان پذیر خواهد گشت. ما این قوانین را تفسیر کرده و راز های نهفته آنرا کشف کرده  و به  موکلین عزیز راهنمایی های لازم را در ارتباط با مشکلات حقوقی آن ها ارائه خواهیم داد. موسسه ی حقوقی آماده ی ارائه ی مشاوره حقوقی آنلاین در اصفهان و پذیرفتن وکالت در مباحث ذکر شده می باشد لذا در تمامی دعاوی حضور وکیل مجرب ،آگاه از آخرین قوانین و مقررات ؛ با تجربه و متخصص ضروری است.

علاوه بر موارد عنوان شده در صورتی که به دنبال یافتن  ، وکیل جعل در اصفهان ، وکیل خیانت در امانت در اصفهان ، وکیل تعزیرات در اصفهان ،  وکیل ثبتی در اصفهان  ، وکیل نزاع در اصفهان هستید ، بدون تردید و با اطمینان از عملکرد کارشناس حقوقی این مرکز با ما تماس بگیرید.

وصول چک

وکیل چک در اصفهان ، وکالت انواع چک های برگشتی و بلا محل را به عهده گرفته و تمامی اقدامات لازم را جهت طی مراحل شکایت و احقاق حق موکلین گرامی در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. پیش از مراجعه به موسسه می توانید از خدمات مشاوره تلفنی با وکیل تجارت در اصفهان بهره مند شده و هرگونه پرسش و یا ابهامی در خصوص صدور چک ، چک های جعلی ، چک بلا محل و دارید مطرح نمایید. وجود صدها پرونده ی موفق دلیل اعتماد موکلین به این مجموعه است. شما نیز می توانید با مراجعه به وکیل برتر در اصفهان ،  راهی امن و مطمئن را جهت پیشبرد پرونده ی خود انتخاب نمایید.

فرزندخواندگی

توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی جهت فرزندخواندگی ، از مشاوره تلفنی یا حضوری با وکیل تلفنی در اصفهان در این زمینه بهره مند شوید. آماده ی ارائه ی مشاوره در زمینه ی قوانین فرزند خواندگی و سرپرستی کودک می باشد. زوجینی که قصد دارند فرزندی را به سرپرستی قبول کنند و با وجود تلاش هایی که داشته اند موفق به این امر نشده اند ، می توانند با مراجعه و یا از طریق شماره تماس وکیل در اصفهان از مشاوره وکیل حضانت در اصفهان بهره مند شده و پرونده ای موفق جهت سرپرستی کودک به دادگاه ارائه نمایند.

طلاق

در هر کشوری شکل طلاق و میزان خسارت وارد شده به هر دو طرف، با توجه به شرایط زوجین و موارد درج شده در عقدنامه تعیین می‌گردد. اما در این میان اگر هرکدام از زوجین آگاهی کامل از قوانین و شرایط طلاق نداشته باشند، این امکان وجود دارد که ضرر وارد شده، بسیار بیشتر از میزانی گردد که در واقعیت باید باشد. از همین رو توصیه می‌شود در صورت مواجه شدن با چنین پروسه‌های حقوقی، حتما از حضور یک وکیل مجرب بهره‌مند گردید. (در صورتی که ساکن اصفهان هستید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت درخواست مشاوره خود را حضوری و یا آنلاین ، با ، وکیل طلاق توافقی در اصفهان ،وکیل طلاق در اصفهانثبت نمایید).

 

بهره بردن از آگاهی‌ و تجربیات یک وکیل تضمینی در اصفهانمسلط بر تمام قوانین و مقررات جاری همیشه برای خانواده‌ها و شرکت‌ها راهگشا بوده است. با مشاوره حقوقی آنلاین می‌توانید بدون هزینه یا با حداقل هزینه بهترین تصمیم ‌ها را بگیرید. از سویی مطمئن هستید که اطلاعات حقوقی بدست آمده از این طریق، معتبر، صحیح و البته کارساز است. در صورت ضیق وقت، با استفاده از وکیل آنلاین در اصفهان ، می‌توانید به محض درگیری با یک پرونده یا مشکل، از شدت یافتن آن و افزایش هزینه‌های دادرسی و دعاوی خلاصی یابید. نکته آخر آنکه شما می‌توانید از تجربه و امکانات یک وکیل متعهد در اصفهان خوب و آگاه به مسائل حقوقی و به روز درخصوص مسائل مختلف جاری بهره‌مند شوید.

در پایان باید گفت یک وکیل  باید در تمامی امور مانند  وکیل امور تجاری در اصفهان   ، وکیل جرایم رایانه ای در اصفهان ، وکیل جرایم اینترنتی در اصفهان ، وکیل املاک و مستغلات در اصفهان ،وکیل سایبری در اصفهان ،وکیل سفته در اصفهان  ،وکیل مهریه در اصفهان  ،وکیل امور حسبی در اصفهان  بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد تا راهگشای موکل خود باشد .

 

علی بازدید : 46 چهارشنبه 24 مرداد 1397 زمان : 17:07 نظرات (0)

 


 

زندگی نامه

وی در ۱۸ آذر ۱۳۲۳ در اصفهانمتولد شد. مادر وی نخستین مدیر دبیرستان دخترانه اصفهان بود و زبان فرانسهرا خوب می‌دانست و پدرش نیز کارمند دولت بود. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در دبستان و دبیرستان هاتف اصفهان گذراند و سپس در یکی از رشته‌های پزشکی به نام پرتودرمانیدر دانشگاه اصفهانمشغول تحصیل شد ولی به‌دلیل عدم علاقه ترک تحصیل کرده و به تهرانمی‌آید. از چهارده سالگی به‌طور زیاد عاشق موسیقی شد و به هنرستان موسیقیدر تهران رفت و سال‌ها نوازنده ارکستر گلها بود. مدتی نیز به عنوان استاد موسیقی تدریس کرد ولی بنا بر وصیت مادرش موسیقی را وسیله امرار معاش خود نکرد و آن را به عنوان یک هنر در زندگی درنظر گرفت. در سال ۸۰ قطعاتی به همراه استاد جلیل شهنازهم‌نوازی کرد. سپس در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرد ولی این رشته هم وی را اغنا نکرد. اشعار حافظوی را به سمت ادبیات جذب کرد و تصمیم گرفت تحصیلات دانشگاهی این رشته را ادامه دهد. وی موفق به دریافت فوق لیسانس ادبیات تطبیقیشد و سپس نیز دکتری زبان و ادبیات فارسی گرفت؛ و در سن سی سالگی ازدواج کرد و یک فرزند به نام امیرحسین دارد.برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دکتر آذر مراجعه کنید.

 

افتخارات ایشان

امیراسماعیل آذراستاد ادبیات فارسیو مدیر گروه زبان و ادبیات فارسیدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهرانو مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگبان است. او در تلویزیوننیز به عنوان مجری و کارشناس برنامه‌های ادبی از جمله برنامه «به تماشا سوگند و به آغاز کلام» (مشاعره) فعالیت می‌کند.  دکتر اسماعیل آذر همچنین عضو کمیسیون هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیر گروه ادبیات فارسی سازمان فرهنگی اکو، عضو کمیته نامگذاری ثبت احوال، عضو کمیسیون‌های علمی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و عضو هیئت مدیره انجمن ادبیات تطبیقیاست.دیگر افتخارات ایشان را در سایت دکتر اسماعیل آذر می توانید مشاهده نمایید.

آثار ایشان

  • «تاریخ هزار ساله شعر پارسی دربارهٔ امام رضا (ع)»
  • «شاهکارهای ادبی جهان»، فرانک مگیل، امیراسماعیل آذر (مترجم)
  • «سعدی‌شناسی»
  • «خورشید خراسان: تاریخ و جامع شعر حضرت امام رضا (ع)» امیراسماعیل آذر تهران: پلک
  • نسیمی از بخارا: گزیده اشعار رودکی، شاه منصور شاه میرزا (مترجم)، نسترن نصرت زادگان (مترجم)، حجت‌الله ایوبی(مقدمه)، امیر اسماعیل آذر (زیرنظر)، تهران: سخن
  • جان جهان، مجموعه سروده‌های شاعران معاصر در منقبت امام عاشقان، امیراسماعیل آذر، جعفر سید (مترجم)، تهران: آشنایی
  • ادبیات ایراندر ادبیات جهان، امیراسماعیل آذر، آزیتا جمشیدنژاد اول (ویراستار)، تهران: سخن
  • میراث عشق، جامع شعر عاشورا با مقدمه مفصل پیرامون در شعر دینی، امیر اسماعیل آذر، تهران: پیک علوم
  • شکوه عشق: تاریخ و شعر عاشورا، امیراسماعیل آذر، تهران: سخن
  • عبرتگاه تاریخ: سرگذشتهای خواندنی و عبرت آموز تاریخ ایران، امیراسماعیل آذر، تهران: سخن
  • «تأثیر حافظ بر ادبیات غرب»
  • «دانشنامه نوروز»
  • کتاب مشاعره
علی بازدید : 54 چهارشنبه 24 مرداد 1397 زمان : 17:07 نظرات (0)


 

سلام

شاید برای شما در ابتدا بازی بیلیارد خیلی جالب نباشه وفقط به چشم یک بازی معمولی و کم هیجان به اون نگاه کنید  ،خوب حق دارید چون اکثر شما این بازی رو با موبایل یا کامپیوتر خودتون انجام دادید و تا حالا این فرصت رو پیدا نکردید که این بازی رو از نزدیک انجام بدید. کافی شما فقط یک بار این بازی رو از نزدیک در باشگاه بیلیارد در اصفهان انجام بدین تا متوجه هیجان و جذابیت اون بشید. به خصوص اگه قرار باشه این بازی رو به صورت خانوادگی در کافه بیلیارد انجام بدید ،میتونه یک روز به یاد موندنی در کنار خانواده برای شما به ارمغان بیاره.امروز می خواهیم یک باشگاه بیلیارد خانوادگی در اصفهان رو به شما دوستان معرفی کنیم.کافی شما تصمیم بگیرین که دوستان یا خانواده خود رو غافلگیر کنید و اونا رو به بیلیارد خانوادگی در اصفهان دعوت کنید و یک روز شاد و پر هیجان رو برای اونها ایجاد کنید. برای یادگیری این بازی هم نگران نباشید شما با مراجعه به باشگاه  اموزش بیلیارد در اصفهان می توانید این ورزش رو به خوبی یاد بگیرید.پس اگر به دنبال بیلیارد در اصفهان میگردید و به دنبال بیلیارد مختلط در اصفهان هستید برای یک بار هم که شده به این باشگاه سری بزنید.

 

درباره بیلیارد بیشتر بدانید.

بیلیارد نوعی بازی است که در فضای سرپوشیده در میزی مربعی (پوشیده با پشم سبز) با ۳ یا ۱۵ گوی و میله‌ای چوبی بازی می‌شود. بیلیارد در ایران با روشی مأخوذ از روسیه بازی می‌شود. هر یک از گوی‌ها را (شار (معادل کلمه گوی در زبان روسی خوانند. تاریخ اختراع بیلیارد معلوم نیست. در فرانسه نوعی بیلیارد در قرن ۱۶میلادی رواج داشت، و پیش از آن هم بازی شبیه آن معمول بود. در انگلستانبیلیارد در زمان شکسپیر رایج بود.

این ورزش در ابتدا در فضای باز انجام می‌شد اما پس از مدتی به مکان‌های سربسته بر روی میز پوشیده از پارچه سبز که شبیه به چمن بود تغییر مکان یافت.

این بازی برخلاف ورزش‌های توپی دیگر دارای توپ‌های زیادی است. بیلیارد بازی ای است که در فضایی سرپوشیده و بر روی میزی مستطیل شکل و به همراه گوی‌های که به آن‌ها توپ گفته می‌شود و توسط چوب که با آن به توپ‌های بیلیاردضربه زده می‌شود انجام می‌شود.

اسنوکر چیست؟

: ( Snooker) شکلی از بیلیارداست که روی میز بزرگی پوشیده از پارچهٔ فلانلکه دارای شش حفره است بازی می‌شود. چهار سوراخ در چهارگوشه میز و دو سوراخ دیگر در وسط کنارهٔ میز قرار دارند. رنگ سبز رویه میز نشانی از دورانی‌ست که بازی بر روی چمن انجام می‌شده‌است؛ در آن زمان ضربه‌ها با عصا زده می‌شده و بعدها به میزهای کنونی و با چوب‌های حرفه‌ای‌تر تکامل یافته‌است.

مشخصات میز اسنوکر

اندازه میز استاندارد برای بازی‌های رسمی، ۱۱ فوت در ۵ فوت (معادل ۲۱۲ در ۲۵۰میلی‌متر) است که شامل ۶ سوراخ در کناره هاست. ۴ سوراخ در کنج‌ها و دو سوراخ در وسط باند طولی قرار دارند.

توپ‌ها(شار)

این بازی شامل ۲۱ توپ است. ۱۵ توپ قرمزرنگ، یک توپ مشکی، یک توپ صورتی، یک توپ آبی، یک توپ قهوه‌ای، یک توپ سبزو یک توپ زرد. هر توپ قرمز یک امتیاز دارد. سایر توپ‌ها به ترتیب: توپ مشکی = ۷، توپ صورتی = ۶، توپ آبی = ۵، توپ قهوه‌ای = ۴، توپ سبز = ۳ و توپ زرد = ۲ امتیاز است. در ایران به توپ‌ها یا گوی‌های این بازی شار اطلاق می‌شود.

قاعده بازی بیلیارد

داوردر ابتدای بازی توپ‌ها را می‌چیند. به این صورت که توپ‌های قرمز به صورتی مثلثی چیده می‌شوند و توپ‌های رنگی در جایگاه مخصوص خود بر روی نقاط سفید رنگ مشخص شده بر روی میز چیده می‌شوند. محل توپ سفید (که به نام «کیو» نیز شناخته می‌شود) را بازیکن شروع کننده تعیین می‌کند. این محل نمی‌تواند نیم دایره مشخص شده (که به D معروف است) باشد.

قاعده کلی این بازی به این صورت است که بازیکنان بایستی ابتدا تمام توپ‌های قرمز را پاکت کنند (یعنی داخل سوراخ‌ها بیندازند) و سپس توپ‌های رنگی را پاکت کنند. برای پاکت کردن توپ‌های رنگی ترتیب خاصی وجود ندارد. البته باید توجه داشت که در صورتی که توپ رنگی پیش از پاکت شدن تمام توپ‌های قرمز وارد سوراخی شوند، آن توپ به محل اصلی خود در ابتدای بازی بازگردانده خواهد شد امّا در صورتی‌که توپ‌های قرمز تمام شده باشند، پاکت کردن توپ‌های رنگی تا آخرین آن‌ها ادامه می‌یابد مگر آنکه حریف از ادامه رقابت انصراف دهد و باخت را بپذیرد. بازیکنی که بیشترین امتیاز را بدست آورد برنده است. در قوانین نسخهٔ انگلیسیاین بازی هر بازیکن پس از زدن هر توپ قرمز مجاز به زدن یک رنگی خواهد بود و حداکثر امتیازی که یک بازیکن قادر به گرفتن آن است ۱۴۷ امتیاز است.

انواع خطاها

خطاها برای توپ‌های زرد، سبز و قهوه‌ای چهار واحد، آبی ۵، صورتی ۶ و مشکی ۷ واحد است. این خطاها در صورتی که بازیکن به اشتباه به آنها ضربه بزند (توسط توپ سفید، دست، چوب، رست) و همچنین بروز خطاهای دیگر در هنگام و در طول ضربه زدن به توپ‌های اعلام شده‌است.

اگر توپ سفید هنگام وارد شدن ضربه به هیچ‌یک از توپ‌ها برخورد نکند فُول محسوب شده و ۴ امتیاز برای حریف محسوب خواهد شد.

خطای لمس توپ

حالتی که توپ سفید با یک توپ دیگر به هم چسبیده باشند، به آن تاچ (یا لمس) گفته می‌شود و در تاچ با توپ قرمز بازیکنی که نوبت ضربه‌اش است می‌تواند توپ را به هر سمتی که می‌خواهد بزند چراکه در ابتدا ضربه‌ای برای او محاسبه خواهد شد، لازم است ذکر شود که در هنگام این جداسازی اگه توپی که سفید با آن تاچ شده تکان بخورد خطا (هل دادن) رخ داده وابسته به اینکه کدام توپ با سفید تاج بوده (قرمز، زرد، سبز و قهوه ای چهار امتیاز خطا، آبی=پنج امتیاز، صورتی =شش امتیاز و سیاه=هفت امتیاز) میزان خطا محاسبه می‌گردد.

معرفی تجهیزات بیلیارد

  • گچ: به نوک چوببیلیاردزده می‌شود تا تماس مناسبی بین چوب و شار سفید برقرار شود.
  • چوب: از جنس چوبیا فایبرگلاسبوده و از سر آن برای ضربه‌زدن به شار سفید استفاده می‌شود.
  • رست: از نظر ظاهری مانند چوب عادی با سر X مانند می‌باشد و هنگامی استفاده می‌شود که شار سفید در دسترس نباشد.
  • اکستنشن: یا همان ته چوب که جدیداً به جای چوب بلند استفاده می‌شود.
  • مگنت:وسیله ای است که برای نگه داری گچ از آن در حین بازی استفاده می‌شود.
  • مثلث: برای چیدن شارهای قرمز در شروع بازی از آن استفاده می‌شود.
  • رست و چوب بلند: برای زدن شار (توپ) سفید هنگامی که توسط چوب ورست عادی قابل دسترسی نباشد استفاده می‌شود.
علی بازدید : 77 چهارشنبه 24 مرداد 1397 زمان : 17:06 نظرات (0)


شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد ،که دیجیتال مارکتینگ چیست ؟دیجیتال مارکتینگ چتری است برای تمام تلاش های بازاریابی انلاین شما . بسیاری از شرکت ها از کانال های دیجیتالی نظیر جستجو گوگل ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایت برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و ایندهشان استفاده می کنند .

واقعیت این است که مردم دو برابر وقت خود را به صورت آنلاین صرف می کنند حتی نحوه خرید افراد نیز تغییر کرده است و این بدان معناست که بازاریابی افلاین دیگر انطور که استفاده میشد ، تاثیر گذار نیست . بازاریابی یعنی ارتباط شما با مخاطبین در جای مناسب و در زمان مناسب و امروزه یعنی شما باید آنها را جایی ملاقات کنید که بیشترین زمان را سپری می کنند : در اینترنت.

دیجیتال مارکتینگ ، به عبارت دیگر به هر نوع بازاریابی که به صورت انلاین است ، گفته می شود . در حقیقیت دیجیتال مارکتینگ به نوعی از بازاریابی درونگرا گفته می شود که مشتری به دنبال فروشنده و خدمات مورد نیاز خود است و فروشنده را می یابد . در واقع به جای اینکه فروشنده به دنبال مشتری باشد، مشتری به فروشنده مراجعه می کند . این مهم است که از چه روش هایی این اتفاق صورت می پذیرد . رایج ترین و تاثیرگذارترین روش های دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت مرتبط با حرفه مورد نظر ، سئو ، تبلیغات در گوگل ادوردز ، بازاریابی محتوایی ، تبلیغات شبکه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر می باشند.

چیزی که می تواند کاربران را به استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ راغب تر کند ، مطرح کردن تفاوت بازاریابی اینترنتی با بازاریابی سنتی است و یا اینکه برتری دیجیتال مارکتیگ نسبت به بازاریابی سنتی چیست که موفقیت آنلاین آنها را تضمین می کند ؟ 

 

تفاوت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی سنتی

هدف هر دو روش دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی سنتی، جذب مخاطب و کشف روش های بهتر برای ارائه ی خدمات است . اما با مقایسه بازاریابی مدرن و سنتی متوجه خواهید شد که دیجیتال مارکتینگ مزایای بسیاری نسبت به بازاریابی سنتی دارد. به این دلیل که پیشرفت بسیار گسترده ای داشته است و روش های  های بازاریابی درون گرا به مرور جایگزین روش های بازاریابی سنتی مانند بازاریابی تلفنی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغ در روزنامه ها و تبلیغات چاپی خواهد شد.

در روش های بازاریابی سنتی فروشنده باید به دنبال جذب مخاطب و مشتریان خود باشد . در روش های سنتی جذب مخاطب مانند بازاریابی تلفنی بسیاری از افراد از تماس های تلفنی معرفی و تبلیغات محصولات استقبال نمی کنند و پاسخگوی ان نیستند و یا حتی تبلیغاتی است که به صورت مداوم از رادیو و تلویزیون پخش می شوند موجب نارضایتی مخاطبین رسانه های جمعی شده است. اما تبلیغات اینترنتی دیجیتال مارکتینگ به دلیل اینکه درون گراست ، مخاطب به دنبال کالا یا خدمات مورد نیازش می رود در نهایت استقبال بیشتری از خدمات خواهد کرد.

در دیجیتال مارکتینگ هدف اصلی مشتریان هستند و بیشترین اهمیت را دارند به همین منظور شرکت ها با ابزار های بسیاری از جمله وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی و ... به تحلیل علاقه مندی ها و نیازهای مشتریان می پردازند. در صورتی که بازاریابی اینترنتی با اصول درست و نیازسنجی مخاطبان انجام شود بدون شک مشتریان بسیاری را جذب خواهد کرد. 

روش های دیجیتال مارکتینگ

هر کدام از روش های بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ به طور حتم می توانند تاثیری شگرف در توسعه ی تجارت الکترونیک و کسب و کار انلاین دارد . لذا آشنایی با این روش ها برای تمامی کسانی که به دنبال توسعه ی کسب و کار خود هستند مفید خواهد بود.

سئو سایت و تبلیغات در گوگل

طراحی وب سایت به تنهایی نمی تواند مبلغ خوبی برای محصولات شما باشد شما باید از طریق خرید پیج اینستاگرام ویا فروش پیج اینستاگرام نیز برای محصولات وخدمات خود بهره برداری کنید. بنابراین باید به دنبال روشی باشید تا وب سایت خود را به دنیای مجازی معرفی کنید و دسترسی راحت تری را برای مخاطبانی که خدمات شما را نیاز دارند ایجاد کنید . بعد از طراحی وب سایت توسط شرکت طراحی سایت در اصفهان موتورهای جستجو را می توان مهم ترین رکن در دیجیتال مارکتینگ به شمار آورد. در بازاریابی موتورهای جستجو محبوب ترین روش ها سئو سایت و تبلیغات در گوگل است که از موثرترین روش های دیجیتال مارکتینگ و افزایش فروش سایت هستند . گوگل به عنوان پربازدیدترین موتور جستجو ، یکی از بهترین راه هایی می باشد که می توانید توسط آن تبلیغات وب سایت خود را انجام دهید . تبلیغ در گوگل (Google AdWords) ،  به این صورت است که شما با پرداخت هزینه ای به گوگل می خواهید که سایت تان با کلید واژه و عبارت خاص در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود. زمانی که افراد به دنبال یک کلیدواژه یا عبارت کلیدی خاص در گوگل جستجو می کنند ، تبلیغات گوگل نیز به همراه نتایج جستجوی طبیعی در اختیار آنان قرار می گیرد. این روش را (PPC) یا پرداخت به ازای هر کلیک می نامند . پرداخت هزینه تنها برای کلیک های انجام شده بر روی تبلیغات انجام خواهد شد.

اما اگر میخواهید به طور دائمی در نتایج صفحه اول گوگل و در رتبه های بالا نمایش داده شوید باید از خدمات سئو سایت استفاد کنید .تنها کافی است شما از کارشناسان سئو بخواهید که با توجه به کلمات کلیدی کسب وکار شما تعرفه خدمات سئو و قیمت خدمات سئو مورد نیاز شما را محاسبه نموده و خدمات شما را در سریعترین زمان ممکن در نتایج صفحه اول گوگل و در رتبه های بالا نمایش دهند. در این روش متخصصین با استفاده از تکنیک‏های خدمات سئو سایت به ارتقا رتبه سایت شما در کلمات پربازده و مرتبط با کسب و کار شما می پردازند. به گونه ای که مخاطب با سرچ عبارت و خدمات مورد نیاز خود ، به راحتی به محصولات شما از طریق خدمات سئو سایت دسترسی خواهند یافت. بهینه سازی سایت ها به دو صورت بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی توسط کارشناسان سئو سایت در اصفهان انجام می شود . روش کار به این شکل است که شما با خرید بک لینک از کارشناسان سئو به نتایج اولیه صفحات گوگل دست خواهید یافت.البته این نکته را به یاد داشته باشید که خرید بک لینک معتبر نتیجه دلخواه شما را در پی خواهد داشت و شما باید خرید بک لینک معتبر را ادامه دهید تا شاهد رشد رتبه سایت خود باشید . همانطور که گفته شد خرید بک لینک دائمی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه ویژه ای داشت.  در نهایت حضور در صفحه نخست نتایج جستجو گامی موثر در رشد هر نوع کسب و کاری ست به همین دلیل از برجسته ترین خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ نیز خدمات تخصصی سئو در اصفهان ،دوره دیجیتال مارکتینگ و اموزش دیجیتال مارکتینگ است.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از روش های دیجیتال مارکتینگ است که با برقراری ارتباط موثر با مخاطبان در روند رشد کسب و کار تاثیر گذار خواهد بود . با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام ، گوگل پلاس ، فیسبوک و برند و خدمات خود را بهتر به کابران معرفی خواهید کرد و ارتباط و تعامل بیشتری با مخاطبان و مشتریان بالقوه خواهید داشت. با ساخت صفحه کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی و پیاده سازی روش های بازاریابی از طریق به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوهای جذاب در ارتباط با حرفه ی مورد نظر جهت وفادار کردن مشتریان خود گامی بزرگ در جهت رشد حرفه خود خواهید برداشت .

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا تاثیری عمیق در دیجیتال مارکتینگ دارد. این نوع از بازاریابی در تلاش است تا با ارائه محتوایی مفید و مختصر، طیف وسیعی از کاربران را جذب نماید. محتوای غنی ، مخاطبین بسیاری را جذب خواهد کرد. در تولید و بازاریابی محتوا ، مهم ترین اصل نیاز مخاطبین و علاقه مندی های مشتریان می باشد. لذا با توجه به حرفه و کسب و کار مورد نظر تولید محتوای مناسب و مرتبط بسیار و البته بازاریابی شده نیز مهم می باشد.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ از جمله رایج ترین انواع بازاریابی می باشد. شرکت ها از بازاریابی ایمیل به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند. ایمیل مارکتینگ اغلب برای تبلیغ محتوا ، تخفیف ها و رویدادها و همچنین هدایت افراد به وب سایت کسب و کار استفاده می شود. با اختصاص دادن بخشی در سایت جهت ارسال ایمیل توسط کاربران می توانید ایمیل های مخاطبان بالقوه خود را جمع اوری کنید . به این ترتیب و با در اختیار داشتن ایمیل مشتریان می توانید آنها را از هر نوع رویدادی در کسب و کار خود مطلع سازید و آن ها را به سایت خود باز گردانید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی ، هم برای شرکت ها و هم برای مخاطبین و مشتریان مزایایی دارد. بر خلاف بسیاری از تلاش های بازاریابی افلاین ، بازاریابی دیجیتال به بازاریابان اجازه می دهد تا نتایج دقیق را در زمان واقعی ببینند. برای مثال اگر در تبلیغات روزنامه ای تبلیغ کرده اید، می دانید چقدر سخت است که برآورد کنید که تعداد افرادی که واقعا به آن صفحه سر زده اند و به تبلیغات شما توجه کرده اند.

هیچ راهی مطمئن برای دانستن اینکه آیا این تبلیغات برای فروش تاثیرگذار بوده است ، وجود ندارد. در واقع مزایای بازاریابی اینترنتی است که آن را جذاب کردند و شاهد گسترش روز افزون دیجیتال مارکتینگ هستیم . دیجیتال مارکتینگ به عنوان سه کانال ارتباطی (برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده)، مبادلاتی ( انجام مبادله از طریق اینترنت ) و توزیع ( رساندن کالا و خدمات به دست مشتری) مزایای متعددی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

·       دسترسی دائمی به خدمات

·       اطلاع از قیمت های خدمات

·       اگاهی از جزئیات محصولات

·       صرفه جویی در هزینه ها

·       پشتیبانی فنی در زمان نیاز کاربر

·       پاسخگویی بهتر به سوالات مشتریان

·       سفارشات مبتنی بر نیاز مشتری

·       کاهش چرخه زمانی خدمات

·       امکان پیگیری سفارشات

·       ارائه سرویس ها به صورت شبانه روزی

·       آیا اماده اید بازاریابی دیجیتال را تجربه کنید ؟

 

این روزها، بدون حضور آنلاین، رقابت و رشد کسب و کار شما سخت است و اینجاست که اهمیت بازاریابی دیجیتال مشخص می شود . بهتر است از همین حالا بازاریابی دیجیتال کسب و کار خود را ایجاد کنید و خدمات خود را به طور گسترده از طریق طراحی سایت جذاب و کاربر پسند در دسترس مشتریان قرار دهید . نگران رشد کسب و کار خود با روش های دیجیتال مارکتینگ نباشید . مجتمع کسب و کارهای اینترنتی به عنوان شرکت تمام سرویس دیجیتال مارکتینگ ارائه دهنده تمامی خدمات بازاریابی انلاین و دیجیتال مارکتینگ از جمله خدمات سئو ، تبلیغ در گوگل ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا ، ایمیل مارکتینگ و طراحی سایت در اصفهان می باشد .

 با مشاوره دیجیتال مارکتینگ رایگان ، گام به گام تا ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر برای رشد و راه اندازی طرح کسب و کارتان شما را همراهی خواهیم کرد. اگر می خواهید بدانید خدمات دیجیتال مارکتینگ  و طراحی سایت اصفهان چطور می تواند به توسعه کسب و کار شما کمک کند،همین حالا با مشاور دیجیتال مارکتینگ  در ارتباط باشید.

علی بازدید : 45 چهارشنبه 24 مرداد 1397 زمان : 17:04 نظرات (0)


سالن زیبایی نازیلا مجهزترین سالن ارایشی عروس در اصفهان با کادری متخصص و حرفه ای و ۱۵ سال سابقه کاری و شیوه های نوین و استاندارد مطابق با جدیدترین متدهای روز اروپایی در زمینه های گوناگون آرایش عروس ، انواع شینیون مو ، انواع سبک های میکاپ ، خدمات مو ، پاکسازی و جوان سازی پوست و سایر خدمات زیبایی و مراقبتی آماده خدمت رسانی به شما زیبا دوستان میباشد.

اگر کسی به شما گفت که می‌توانید موهای اکستنشن‌شده خود را بدون مراقبت و ترمیم برای ۶ ماه نگه دارید، حرف او را باور نکنید! موهای اکستنشن‌شده به مراقبت مداوم نیاز دارند. باز شدن ۱ یا ۲ عدد از اکستنشن‌ها بعد از مدتی، طبیعی است. البته در برخی افراد تا ۱۰ اکستنشن هم ممکن است از سرشان باز شود. برای جلوگیری از این موضوع باید حسابی مراقب آنها باشید. در واقع باید ماهی یک بار برای ترمیم آن به آرایشگر خود مراجعه کنید. اگر مراقبت‌های لازم را رعایت کنید، دوام آنها بیشتر شده و زیباتر می‌مانند. اکستنشن را نباید بیشتر از ۳ ماه نگه داشت چون رشد مو پس از این مدت، باعث کرک شدن و گره خوردن موها می‌شود. جدا کردن اکستنشن‌ها نیز هیچ‌گونه درد یا کشیدگی‌ای نخواهد داشت. درد حین کار، نشانه این است که در روش کار مشکلی وجود دارد. چسب‌های تشکیل‌شده از کراتین به‌راحتی با مواد مخصوص حل‌کننده از روی مو جدا می‌شوند.

یادتان باشد:

 

۱موها را با یک برس بسیار نرم و مرحله به مرحله از پایین به بالا شانه کنید.

۲هنگام خوابیدن باید موهای خود را در بالای سرتان جمع کنید. قرار دادن این موها در زیر سر، موجب نامرتب شدن و گره خوردنشان به یکدیگر خواهد شد.

۳موهای اضافه را نباید خودتان در خانه رنگ کنید.

۴برای جلوگیری از درهم پیچیدگی موها، همواره دست خود را به داخل حاشیه موهای اضافه شده برده و به سمت پایین بکشید.

۵از تافت و سایر حالتدهندههای حاوی سیلیکون برای موهای اضافه شده استفاده نکنید. این کار باعث میشود که موها از محل اتصال خود جدا شوند.

متداول ترین روش نصب

روش های متعددی برای نصب اکستنشن در سالن عروس در اصفهان وجود دارد. متداول ترین آنها روش «اتصال حرارتی» است که در آن ابتدا یک دسته باریک از موها جدا شده و کمی بالاتر از ریشه مو محلول چسبناک خاصی مالیده می شود و یک دسته باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار می گیرد. سپس به وسیله گیره یا انبرک ویژه ای این موها به هم فشرده شده و حرارت انبرک، چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی می چسبند. البته علا وه بر این روش با کلیپس و نخ نیز می توان موهای مصنوعی را به موهای طبیعی متصل کرد. با استفاده از اکستنشن های کلیپسی می توان هر زمان در خانه موی اضافه را توسط کلیپس به موهای خود وصل کرده و بعد به راحتی آن را جدا ساخت. در روشی دیگر نیز موی اضافه به ریشه موی طبیعی فرد وصل شده و دور آن پیچیده می شود. البته در این روش، احتمال ریزش و آسیب مو بیشتر است. در آخرین روش نیز اکستنشن از زیر به پوست سر وصل می شود.

 مراقب وزن سرتان باشید!

قبل از انجام اکستنشن در هر سالن زیبایی در اصفهان حتما موهای خود را با یک شامپوی مناسب شست وشو دهید تا هر گونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک شود. برای نصب اکستنشن، مو باید حداقل ۷ تا ۱۰ سانتی متر بلندی داشته باشد. هر قدر مو بلند تر باشد اکستنشن راحت تر نصب می شود. با این حال موهای خیلی کوتاه را نیز می توان اکستنشن کرد.

بهتر است قبل از اکستنشن یک تکه کوچک از موی خود را در اختیار آرایشگرتان قرار دهید تا بتواند موهای همرنگ خودتان را تهیه کند.

اگر موهایتان خیلی کوتاه است توصیه می شود بیشتر از ۴۰ سانت مو به آن اضافه نکنید. اگر مقدار زیادی مو با طول بلند به لابه لای موهایتان اضافه کنید فشار زیاد ناشی از وزن آن موجب ریزش موهای طبیعی تان خواهد شد. بعضی افراد نیز به دلیل کشش زیاد مو دچار سردرد می شوند. اینکه پس از چه مدت این موها از کف سر فاصله می گیرند، بستگی به رشد موهای شما دارد. به طور معمول موها در ماه  ۱٫۵ سانتی متر و در سال حدود ۱۵ سانتی متر بلندتر می شوند؛ همچنین با افزایش سن سرعت رشد موها کاهش می یابد.

فقط روزی یک بار

ارایشگاه نازیلا  برای حفظ دوام اکستنشن از برس های مخصوص موهای اکستنشن شده استفاده می کند. دانه های به کار رفته در این برس ها بسیار نرم و نازک هستند. برس هایی که سر دانه هایشان برجسته است باعث کشیده شدن اکستنشن می شوند. اگر موهایتان گره خورده است، شانه کردن را از پایین به بالا شروع کنید.

سعی کنید روزی یک بار بیشتر موهایتان را شانه نکنید تا موهای تضعیف شده دیرتر بریزند. ریزش موهنگام شانه کردن و دوش گرفتن کاملا طبیعی است. اینها همان تارهایی هستند که به اکستنشن وصل نشده اند. فراموش نکنید هر فرد به طور طبیعی در روز صد تار مو از دست می دهد.

روش دوش گرفتن تان را تغییر دهید

بعد از اکستنشن قبل از شستن موها آنها را به خوبی شانه کنید تا تمام گره ها باز شوند. یک مرتبه موهای خود را زیر دوش نبرید. سرتان را عقب بگیرید یا موهای تان را از فرق سر به دو نیم تقسیم کنید و آرام زیر دوش بروید. هرگز موقع شست وشو سرتان را زیر دوش یا در روشویی پایین نگیرید مگر اینکه فقط بخواهید جلوی موهایتان را بشویید. سپس به اندازه لازم از شامپو استفاده کنید اماموهایتان را مالش ندهید و تنها با دست آنها را از بالا به پایین فشار دهید تا کاملا تمیز شوند. سپس به همان روش قبلی زیر دوش آب رفته و کاملا آنها را آبکشی کنید.

بعد از آن نیز حتما از نرم کننده مو استفاده کنید اما مراقب باشید نرم کننده به محل نصب اکستنشن نخورد. این کار باعث می شود اکستنشن ها شل شده و زودتر از موعد جدا شوند. بعد از حمام، سریع حوله را دور موهایتان بیندازید تا وزن اضافی آب از روی آن برداشته شود. به آرامی موها را درون حوله فشار دهید اما حوله را بالا یا پایین نکشید.

 

از حجم دهنده ها استفاده نکنید

حتما از شامپوهای مخصوص موهای اکستنشن شده استفاده کنید زیرا محصولات معمولی اغلب حاوی مواد سیلیکونی هستند. این مواد چسب اکستنشن را شل می کنند. بهتر است اجازه دهید موها در هوای آزاد خشک شوند؛ در غیر این صورت می توانید از حرارت ملایم سشوار استفاده کنید.

اول از همه قسمت های اکستنشن شده را خشک کنید. سشوار را رو به پایین بگیرید و خیلی ملایم با استفاده از انگشت هایتان موها را از هم جدا کنید. سپس به آرامی آنها را شانه کنید. سعی کنیدموهای خود را بیشتر از دوبار در هفته نشویید. بعد از حمام نیز می توانید از محصولات تقویتی و نرم کننده مو استفاده کنید. این محصولات را روی محل نصب اکستنشن به کار نبرید. همچنین تا جایی که می توانید از محصولات روغنی و محصولاتی که الکل دارند استفاده نکنید زیرا الکل موها را خشک می کند. بهتر است از شامپوهای حجم دهنده نیز استفاده نکنید زیرا این شامپوها کوتیکول های مو را بلند کرده و باعث گره خوردن موها می شود.

بعد از ۳ ماه باز کنید

اگر کسی به شما گفت که می توانید موهای اکستنشن شده خود را بدون مراقبت و ترمیم برای ۶ ماه نگه دارید، حرف او را باور نکنید! موهای اکستنشن شده به مراقبت مداوم نیاز دارند. باز شدن ۱ یا ۲ عدد از اکستنشن ها بعد از مدتی، طبیعی است. البته در برخی افراد تا ۱۰ اکستنشن هم ممکن است از سرشان باز شود. برای جلوگیری از این موضوع باید حسابی مراقب آنها باشید. در واقع بایدماهی یک بار برای ترمیم آن به آرایشگر خود مراجعه کنید. سالن زیبایی نازیلا به شما توصیه می کند اگر مراقبت های لازم را رعایت کنید، دوام آنها بیشتر شده و زیباتر می مانند.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1397
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 226
  • بازدید سال : 1,218
  • بازدید کلی : 4,640